سبحانسبحان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

سبحان(سومین ستاره)

عید قربان

1391/10/1 22:40
نویسنده : مامان و بابا
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام(دوباره برگشتم)

مدتیه که به دلیل مشغله ی کاری نتونستم وبلاگ سبحان کوچولو را به روز کنم. ولی از امروز تصمیم گرفتم دوباره عکسها و مطالب مختلف را رو وبلاگ بزارم. راستی در این چند ماه خیلی اتفاق ها افتاده که سعی می کنم همه ی اونا را براتون بگم و عکساشو هم بزارم.مثلا: سبحان کوچولو راه رفت. و کلماتی را که سبحان می گوید و...

اما این مطلب در مورد عید قربانه...

سلام

مدتیه که به دلیل مشغله ی کاری نتونستم وبلاگ سبحان کوچولو را به روز کنم. ولی از امروز تصمیم گرفتم دوباره عکسها و مطالب مختلف را رو وبلاگ بزارم. راستی در این چند ماه خیلی اتفاق ها افتاده که سعی می کنم همه ی اونا را براتون بگم و عکساشو هم بزارم.مثلا: سبحان کوچولو راه رفت. و کلماتی را که سبحان می گوید و...

اما این مطلب در مورد عید قربانه...

امسال عید قربان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سودان برگزار شد.

خواندن دعای عرفه - جشن عید - وپذیرایی و شام برنامه های این مراسم بودند.

سبحان در عید قربان

سبحان در عید قربان

سبحان در عید قربان

سبحان در عید قربان

سبحان در عید قربان

سبحان در عید قربان

بابا بیا شما شیرینی نمی خوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سبحان در عید قربان

این هم دوتا گوسفد که در این روز قربانی شدند.

سبحان در عید قربان

سبحان در عید قربان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 0:56
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
arezohayeshirin
3 دی 91 1:50
سلام ما كه به وبلاگت سر زديم به وبلاگ منم سر بزن بعد آرزوتو با نظر بگو تا در وبلاگم ثبت بشه آرزوها هر شب آپ ميشن يعني روز بعد همون موقع آرزوتون رو وب ثبت شده و به شما خبر داده مي شود باي
arezohayeshirin
4 دی 91 0:12
سلام دوست عزيز ممنون كه قابل دونستيو اومدي ايشالله كه به همه ي آرزوهاي قشنگت برسي.آرزوي قشنگت ثبت شد.باي