سبحانسبحان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سبحان(سومین ستاره)

توپ بازی کردن

1391/10/6 0:14
نویسنده : مامان و بابا
798 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی که سبحان به بازی فوتبال خیلی علاقمند شده و هرجا که می ره توپ را همراه خودش می بره. حتی در ...

توپ و سبحان

مدتی که سبحان به بازی فوتبال خیلی علاقمند شده و هرجا که می ره توپ را همراه خودش می بره. حتی در وان حمام و بازار هم باید تعدادی توپ همراش باشه.

این هم چندتا عکس از توپ بازی کردن سبحان.

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

این هم شادی پس از به ثمر رساندن گل.

توپ و سبحان

توپ و سبحان

توپ و سبحان

بعد از یک حمام گرم بغل کردن توپ خیلی با حاله . مگه نه!!!!!!!!

توپ و سبحان

توپ و سبحان

کفش بابایی را بپوشم شاید شوتم بهتر بشه.

توپ و سبحان

نه خیر... با این کفش هم نمیشه بازی کرد. اصلا بابایی چطور با این کفش می تونه راه بره. همش از پای من بیرون میاد... خیلی عجیبه!!!

توپ و سبحان

موندم کدوم کفش را بپوشم. کفش بابایی یا کفش خودم؟؟؟

توپ  و سبحان

همون بهتر که هیچ کدوم را پام نکنم. این دوتا کفش بازیمو خراب می کنن.

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

بالاخره کارم نتیجه داد و یگ گل تاریخی به بابایی زدم.

گل گل گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

توپ  و سبحان

حالا هم نوبت هندباله. به به!

توپ  و سبحان

مامان و بابا وقتی می رن بازار کلی اونجا می گردن و معطل می کنن. منم حوصلم سر می ره . پس بهتره که توپ بازی کنم.

توپ  و سبحان

عجب شوتی............................................. رفت توی مغازه.

این لباس ها هم مزاحمن. نمی زارن آدم راحت توپ بازی کنه...

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

ببخشید من با شما کاری ندارم فقط اومدم توپمو بردارم.... این هم اومده وسط بازی من داره چای می فروشه. معلوم شد خیلیا برای تماشای بازی من اومدن.

توپ  و سبحان

بالاخره توپمو از چنگ اونا درآوردم.

توپ  و سبحان

توپ  و سبحان

راستی می دونستین با توپ پینگ پنگ هم میشه فوتبال بازی کرد؟؟؟

چه فرقی میکنه توپ توپه دیگه!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 8:04
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید