سبحانسبحان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

سبحان(سومین ستاره)

خرید

1391/10/22 17:48
نویسنده : مامان و بابا
776 بازدید
اشتراک گذاری

خرید به تفریح و سرگرمی بسیار شیرین برای سبحان تبدیل شده که کلی از این کار لذت می بره و خوشحال می شه. می خواهید ببینید چکار می کنه؟ به ادامه مطلب برید...

خریدسبحان

آخ جون می خوایم بریم خرییییییییییییید

خرید سبحان

حالا دیگه رسیدیم.

خرید سبحان

خرید همراه با ماشین سواری البته اوّل ماشین سواری بعد..........خرید.

خرید سبحان

خرید سبحان

دیگه چیزی ندارین؟ دارم می رم ها...

خرید سبحان

خرید سبحان

آخیش خسته شدم. بزار یه کم پیش این کوچولو استراحت کنم. این بهتر زبونمو می فهمه.

خرید سبحان

مامان سس فلفل نمی خوای؟ خیلی تیزززززززه.

خرید سبحان

همش باید جای جنسا را نشون مامانی بدم. بیا مامان قارچ اینجاست.

خرید سبحان

این هم دو سه تا عکس برا قیافه.

خرید سبحان

خرید سبحان

خرید سبحان

من اون پایینی را می خوام. اینا بلد نیستن کدوم یکی را بالا بزارن.

خرید سبحان

ولی انگار همشون مثل هم هستن. بزار یواشکی همه را برگردونم سر جاشون.

خرید سبحان

یالا مامان بابا زود باشین خوابم گرفت.

امان از دست این زنها که چقدر از خرید کردن خوششون میاد.

خرید سبحان

نیگا کن. من می گم زود باشین بریم اینا تازه دارن به هم دیگه قصه می گن.

خرید سبحان

خرید سبحان

بابا این اسباب بازیاش خیلی خوبه ها... چینیه

خرید سبحان

بزار بگم که از این چیپسا هم بگیرن. بابا ...بابا...بابا....

نگا کن بابایی خودشو به نشنیدن می زنه. من که می دونم می شنوی.

خرید سبحان

حالا که اینطوره پس باید یه جعبه شکلات بخرید و گرنه گریه می کنم. تو خونه هم بهتون بوس نمی دم.

خرید سبحان

آفرین مامانی خیلی خیلی خوبی........بهتر از بابایی 

خرید سبحان

خرید سبحان

 این دیگه چیه؟ بیا بریم بابایی من می ترسم . 

خرید سبحان

مامان بیا از این تخم مرغا بگیر. باور کن دو زرده است مامان.جدی می گم

خرید سبحان

وای چقد تخم مرغ دو زرده دارن. واقعا همه اینا دو زرده هستن؟؟؟

خرید سبحان

خرید سبحان

خرید سبحان

بیا بابا خرمای سودانی بخریم. حتما خوشمزه است.

خرید سبحان

مامان بیا از اینا بگیر. خیلی باصرفه تره.

خرید سبحان

اینا از ما گذشته دیگه...

خرید سبحان

انگار همه رفتن این سبده کجا رفت؟ 

خرید سبحان

بزار یه چهار پنج تا یواشکی بزارم تا کسی ما را ندیده.

خرید سبحان

 این بابایی از کجا پیداش شد...نه بابا عکس نگیر نگیر همه می فهمن من از اینا استفاده می کنم. 

خرید سبحان

مامان بیا نون هم گرفتم. شما دیگه نمی خواد بگیری.

خرید سبحان

مامان ادویه نمی خوای؟ نمی خوای؟بعد نگی یادم نیوردین ها...

خرید سبحان

به به چه کیک های خوشمزه ای!!!

خرید سبحان

خرید سبحان

این هم یه کیسه برنج که تو هر خونه ای لازمه...

خرید سبحان

ماکارونی هم که دیگه پرسیدن نمی خواد. یه دونه برمی دارم و تو سبد می زارم...بعد بابایی حساب می کنه.

خرید سبحان

بابا..بابا      بیا یکی از اینا بگیر یه هدیه می دن.

خرید سبحان

دستت درد نکنه. میشه یکی از اونا را هم بدی تا باهات دوست بشم؟

خرید سبحان

واقعاً دستت درد نکنه. به بابام می گم همیشه بیاد از اینجا خرید کنه. خیالت راحت باشه.

خرید سبحان

بابا پول بیار می خوام حساب کنم.

خرید سبحان

بفرما این هم پول خریدمون.

خرید سبحان

آفرین بقیشو هم بده . من حساب کتابم دقیقه.

خرید سبحان

تا خرید بعدی خداحافظ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سید رضا ملکوتی
26 اسفند 91 16:32
خیلی جالب است آقای بحرانی