سبحانسبحان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

سبحان(سومین ستاره)

کلاه

1391/11/20 10:31
نویسنده : مامان و بابا
970 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام عکسایی را که سبحان کوچولو با کلاه گرفته براتون بزارم. راستش اول فکر می کردم از چهار پنج تا عکس بیشتر نمی شه ولی و قتی که گشتی توی عکساش زدم دیدم خیلی زیادن. به هر حال چندتاییش را انتخاب کرده و در ادامه مطلب گذاشتم.

عکسهای سبحان با کلاه

کلاه سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

 کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

 کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

کلاه پوشیدن سبحان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه نجفی
13 اسفند 91 20:18
سلام سلام صد تا سلام خدمت اقای بحرانی وسبحان کوچولو وای اقای بحرانی نمیدانید چه قدر دلم برای سودان و شما تنگ شده دعا کنید ما عید نوروز بیاییم سودان حیف که ادرس وبلاگ علی و عباس را گم کردم برای همین از طرف من یک سلام بزرگ بهشون بدین دلم خیلی خیلی براتون تنگ شده ودر کلام اخر دوستان دارم خیلی زیاد